Spring naar content

Office manager

Office Manager

Als Office Manager neem jij zelfstandig initiatief om je collega’s te ontzorgen. Je ziet ons kantoor als jouw domein en bent daarin verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van de interne inventarissen, de kantooruitstraling en alle facilitaire zaken. Je bent eigenaar van events (zoals meetups, kennismiddagen, klantevents etc.) en zorgt dat deze tot in de puntjes verzorgd zijn.

Je ondersteunt het Management Team bij diverse secretariële en organisatorische taken en nog voordat er een vraag gesteld kan worden vanuit onze organisatie, heb jij dit al uitgezocht en ben je ook al bezig met de oplossing. Je bent het centrale punt binnen onze organisatie en draagt onze cultuur dan ook sterk uit, je hebt hierin dan ook een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Als aanspreekpunt van de hele organisatie beheer je de uitgaande en inkomende correspondentie, verzorg je eventuele reis- en hotelreserveringen en neem je agenda planningszaken uit handen. Daarnaast heb je een centrale rol in de Employee Journey, de reis van onboarding tot uitdiensttreding. Tijdens deze reis heb jij een sterke band met de collega’s en het bijbehorende thuisfront. Daarnaast lever je een creatieve bijdrage aan het organiseren van onze interne en externe events.

Bij alles wat je doet, heb je oog voor detail en bewaak jij de kwaliteit tot in de puntjes. Je werkt gestructureerd, communiceert helder en bent goed in plannen. Daarnaast schakel je snel en houd je de touwtjes stevig in handen, jij weet altijd wat er overal speelt.

Dit is jouw baan als
  • Je al ruime ervaring (3-5 jaar) hebt als Office Manager;
  • Je vloeiend Nederlands en Engels spreekt en schrijft;
  • Je de positieve en veelzijdige professional bent die graag in het centrum van de organisatie staat en dingen voor elkaar wil krijgen;
  • Je graag werkt in een zeer dynamische omgeving;
  • Je aandacht hebt voor detail, georganiseerd en gestructureerd zijn eigenschappen die op jouw lijf zijn geschreven;
  • Je geniet van autonomie, verantwoordelijkheid en bent in staat om je creativiteit voor verschillende doeleinden in te zetten;
  • Je sociale vaardigheden hebt, die zijn namelijk onmisbaar in deze dynamische, mensgerichte omgeving, zowel in de Engelse als Nederlandse taal gezien het internationale karakter van de organisatie.
Wat bieden wij jou?
  • Marktconform salaris en een eindejaar bonus van 5%, afhankelijk van je persoonlijke- en bedrijfsdoelen;
  • Een fulltime (of part time vanaf 32 uur) contract, met verlenging naar onbepaalde tijd binnen 6 maanden bij goed functioneren;
  • Een fijne kantoorruimte met alle tools die je nodig hebt in Breda;
  • Een gezellig team met een gezamenlijke voorliefde voor eten en een drankje op momenten dat er iets te vieren valt (onze Vrijdagmiddagborrel bijvoorbeeld)!
  • Ons jaarlijkse Team Event in de Sneeuw samen met al je collega’s;
  • Mogelijkheid tot remote werken;
  • Werklocatie: Breda.
Word onderdeel van ons groeiende team!

Interesse?
Dan ontvangen we graag je CV via het e-mailadres recruitment@the-experts.nl
Een motivatiebrief hoeft niet, maar wordt wel gewaardeerd!